Žaidimų pristatymas

Show & Tell

BLIND VAYSHA: FROM FILM TO VIRTUAL REALITY

Akloji Vaiša (Blind Vaysha) – tai ekspresionistinis kūrinys, turintis tris skirtingas versijas: 2D, stereoskopinę 3D ir virtualios realybės (VR) versiją. Režisierius Theodore Ushev panaudojo VR dėl paprastos priežasties – leisti žiūrovui patirti labai stiprų emocinį ryšį su filmo heroje. Jis naudoja šią įtraukiančią technologiją pasakojimo, bet ne vizualinio reginio sumetimais; siekdamas kuo įtikinamiau perteikti centrinę pasakojimo metaforą, perimtą iš Budistų filosofijos.

Memories of War

Memories of war: The Sisters, the Sorrow and the Rising Sun žaidimas, kuris Games Gathering konferencijoje buvo apdovanotas už geriausią meninį stilių. Tai istorija, įkvėpta II-ojo pasaulinio karo liudininkų pasakojimų. Žaidimas įtraukia į praeities įvykius, vesdamas per įspūdingus kraštovaizdžius. Žaidėjas ras intriguojančių galvosūkių, trumpų užduočių, istorijų, kurios nepalieka abejingų, bei unikalius žaidimo meninius sprendimus.

Studija: Gamefjord

Gamefjords tai maža, ambicingų ir patyrusių kūrėjų komanda, siekianti sukurti geriausius žaidimus. Komandos nariai jau kurį laiką kuria sekmingai įvertintus žaidimus ir yra nenuginčijami savo srities profesionalai. Dabartiniai jų projektai, tai dviejų skirtingų žanrų žaidimai “Memories of War: The Sisters, the Sorrow and the Rising sun” ir “ÖÐRU: Revenge Evolved”

Harold Halibut

Pasinerk į šį nuotykių, humoro kupiną, povandeninį žaidimą. Nežinomoje vandens planetoje, sudužus erdvėlaiviui, mokslininkė ir jai asistuojantis jaunasis valytojas Haroldas bandys paruošti laivą pakartotiniam pakilimui. Tačiau jie atras vis daugiau paslapčių, slypinčių laivo viduje. Prisijunk prie Haroldo ir jo nerangių nuotykių, sudrumsčiančių monotonišką erdvėlaivio kasdienybę. Povandeninė atmofera, šiuolaikiška nuotykių mechanika tampa šio žaidimo, sukurto iš amatų reikmenų, pagrindu.

Haroldo Halibuto veikėjas “gimė” prie vakarienės stalo, prisimenant vaikystės nuotykių žaidimus. Netrukus kūrėjai pradėjo statyti žaislinio namo dydžio dekoracijas ir marionetes savo kambariuose. Gautas rezultatas labai primena kadrinę animaciją, kai suvirinto metalo detalės, kruopščiai tekstile apsiūtos mažytės medinių grindų kaladėlės ir riešuto dydžio iš molio nulipdyti veidai įtraukia žaidėją į Haroldo pasaulį.

Studija: SLOW BROS

SLOW BROS tai Vokietijoje įsikūrusi analoginių ir skaitmeninių pasaulių sujungimui interaktyviam bendravimui atsidavusi kūrėjų grupė. Jų įvairios kilmės ir patirtys, tokios kaip video žaidimų produkcija, filmavimai, dailidės amatas ir iliustravimas, praplatina komandos įgūdžių spektrą bei įvairina jų pritaikymą. Nuo meno instaliacijų iki rimtų žaidimų, nuo virtualios realybės iki pramoginių žaidimų – šiems kūrėjams įmanoma viskas. Šiuo Metu SLOW BROS dirba su pirmuoju pilnametražiu video žaidimu “Haroldas Halibutas”

FAR: Lone Sails

“FAR: Lone Sails” tai nuotykių žaidimas. Unikalia transporto priemone žaidėjas keliaus dykuma pavirtusiu vandenynu, ieškodmas kažkada klestėjusios civilizacijos pėdsakų. Teks susidurti su klaikiomis oro sąlygomis, daugybe aklaviečių ir išbandymų. Kur nuves ši kelionė? Ar tu paskutinis toks?

Studija: Okomotive

Okomotive – Ciuriche, Šveicarijoje esanti nepriklausomų žaidimų studija. 2017 metais Don Schmocker ir Goran Saric įkurta studija šiuo metu kuria debiutinį žaidimą “FAR: Lone Sails”.

Rite of Ilk

„RITE of ILK“ – tai komandinis tyrinėjimų – nuotykių žaidimas, skirtas dviems žaidėjams su galimybe įtraukti kitus dalyvius naudojantis vietiniu tinklu arba internetu. Šiame žaidime susidursite su dviem Ilkais, sujungtais viena virve ir bandančiais išgyventi svetimame pasaulyje.

Studija: Turtleneck Studios

Pradėję savo kelionę tik prieš keletą metų šie ambicingi ir nepriklausomi kūrėjai siekia integruoti nepriekaištingą kokybę kartu su neišdlildomais ‘indie’ žaidimų įspūdžiais sukuriant kai ką kitokio, inovatyvaus bei verto jūsų dėmesio. Pastūmėta savo įsitikinimų, įtraukta komandinio žaidimo ir jo nesibaigiančių galimybių nostalgijos – komanda siekia suteikti unikalius ir reikšmingus potyrius žaidėjams. Būtent šios kūrybinės dvasios integravimas į “RITE of ILK” komandai itin svarbu, todėl šio žaidimo kūrimas paremtas nuolatiniu komandos bendradarbiavimu tarpusavyje.

Death Trash

„Death Trash“ tai post-apokaliptinis veiksmo arba vaidmenų žaidimas. Čia kosmoso siaubūnai trokšta žmonijos, bet susiduria su pankais, ginkluotais medžiokliniais šautuvais. Naudokite ginklus, žodžius ir psichines galias savo kelionėje į Mėsos Titaną, Vėmalų Barą ir Mašinų Dievą.

Studija: Crafting legends

Crafting legends – kol kas sudaro tik Stephan Hövelbrinks (‘talecrafteris‘), kuris 2010 metais pradėjo savamoksliškai kurti žaidimus, programuoti, piešti ir kurti savo projektų dizainą. Jis sukūręs daugybę mažų projektų, įskaitant „One game a week“ ir jau kurį laiką intensyviai dalyvauja „Death Trash“ post-apokaliptinio vaidmenų žaidimo kūrime.