Festivalio svečiai

Pranešėjai

Vitalijus Žukas

Kino ir animacijos prodiuseris, studijos OKTA įkūrėjas ir vadovas (Lietuva)

 

Vitalijus yra kino ir animacijos prodiuseris bei vienas iš OKTA studijos steigėjų ir jos vadovas. Ši studija kūrė specialiuosius efektus ir lietuviškam mokslinės fantastikos filmui „Aurora“ (angl. „Vanishing Waves“, rež. Kristina Buožytė). Vitalijus jau daugiau nei 20 metų dirba kūrybinėse ir medijų industrijose ir yra prisidėjęs prie daugelio visame pasaulyje apdovanotų projektų.

 

Čiurlionis VR
Balandžio 14 d. 12:00

Andrius Lekavičius

 

Andrius Lekavičius – įvairiapusis istorijų kūrėjas (angl. storyteller) ir interaktyvus vaizdų, formų ir medijų orkestras. Sėkmingai įgyvendino eilę projektų įvairiose medijos platformose: nuo prekės ženklo įvaizdžio iki VR patirties kūrimo, nuo reklaminių klipų iki savo pirmo pilnametražio filmo „Mes už… Lietuvą!“ režisavimo.

 

Kaip išgyventi VR žaidimo pinklėse.
Balandžio 13 d. 16:00

Bartoš Polonski

Menininkas, programuotojas, “Gluk Media” bendrasteigėjas (Lietuva)

Bartoš Polonski gimė 1981, Vilniuje, kur šiuo metu gyvena ir dirba. Vilniaus dailės akademijoje įgijo medijos meno magistro laipsnį. Dirbdamas “Ars Electronica Futurelab” Lince ir “Urbonas Studio MIT (Masačusetso technologijų institutas)” Kembridže jis sukūrė naujus vartotojų sąsajos potyrius. Pastarąjį dešimtetį kūrėjas skyrė interaktyvių sprendimų viešose erdvėse, interjere ir architektūroje relizavime pasauliniu mastu. Barto projektuose yra naudojamos biometrikos, judesių atpažinimo, vaizdų apdorojimo ir kitos HCI (Žmogaus – kompiuterio interakcijos) technologijos.

Šiuo metu, kartu su savo komanda, jis kuria 3D architektūrines ir mokomąsias vizualizacijas virtualios realybės kontekste.

Kaip išgyventi VR žaidimo pinklėse.
Balandžio 13 d. 16:00

Johan Edström

Apparat vadovas, Goodbye Kansas Group prodiuseris (Stokholmas, Švedija)
Baltijos jūros ir Šiaurės šalių animacijos ir žaidimų industrijos tinklo narys

 

Platų pripažinimą pelnęs prodiuseris ir režisierius specializuojasi animacijos ir vaizdo efektų kūrime ir bendradarbiauja su kino, dokumentikos, muzikinių klipų, reklamų, TV ir teatro pastatymų kūrėjais. Karjerą Johanas pradėjo 1977 m., kai dar nebuvo kompiuterių. Jam yra tekę dirbti daugelyje Europos šalių, Japonijoje, JAV ir Kanadoje. Jo klientų sąraše rasime Švedijos televiziją, Kraft, Nestlé, Heineken, Carlsberg, Nissan, Chevrolet, Kia. Už animacinį TV serialą Doug (Nickelodeon) Johanas du sykius pelnė Emmy apdovanojimą už režisūrą. Jis dažnai skaito paskaitas Stokholmo menų universitete, Stokholmo animacijos akademijoje ir kitose mokymo įstaigose.

 

Kaip kurti įvairioms platformoms.
Balandžio 13 d. 15:00

Claudia Cazzato

CRAFT bendruomenės vadovė (Danija)
Baltijos jūros ir Šiaurės šalių animacijos ir žaidimų industrijos tinklo narė

 

Claudia yra įgijusi Meno, kultūros ir komunikacijos vadybos bakalauro laipsnį Bocconi universitete Milane (Italija) bei Tarptautinės rinkodaros vadybos magistro laipsnį Kopenhagos verslo mokykloje (Danija).
Jos darbinė patirtis įvairiose tarptautinėse kompanijose Italijoje, Danijoje, Ispanijoje, Didžiojoje Britanijoje bei Šveicarijoje leido sukaupti ekspertinių žinių apie rinkodarą ir veiklų vykdymą, o susižavėjimas kūrybinėmis industrijomis motyvavo grįžti į Daniją ir čia dirbti kūrybinei bendruomenei. Nuo 2017 m. Claudia dirba CRAFT platformai ir yra atsakinga už bendradarbiavimą su festivaliais bei rėmimo pritraukimą. Jos asmeninė misija yra suartinti kūrybinių sričių profesionalus ir verslo žmones.

 

Sėkmės istorija: How We Crafted.
Balandžio 14 d. 11:00

Catharina Due Bøhler

„Sarepta Studio“ generalinė direktorė ir bendrasteigėja (Norvegija)
Baltijos jūros ir Šiaurės šalių animacijos ir žaidimų industrijos tinklo narė

 

„Sarepta Studio“ yra pripažinimą pelniusi nepriklausoma kompanija ir Norvegijos žaidimų vystytojų centro „Hamar Game Collective“ viena iš narių.
Catharina dirba šioje industrijoje jau 7 metus, daugiausia žaidimų dizaino, rinkodaros ir finansavimo srityse. Vienas iš jos projektų yra „Mano vaikas: gyvybės šaltinis“ – pasakojimu paremtas auklėjimo žaidimas apie karo vaikus (t.y. kurių vienas iš tėvų priklauso priešų kariuomenei).
„Mano vaikas: gyvybės šaltinis“ yra prodiuserinės kompanijos „Teknopilot“ ir žaidimų studijos „Sarepta Studio“ ko-produkcija, kuri 2017 m. susilaukė sėkmės „Kickstarter“ lėšų pritraukimo platformoje.

 

Sėkmės istorija: socialiai atsakingo videožaidimo My Child Lebensborn vystymas.
Balandžio 14 d. 15:00

Stephan Hövelbrinks

Indie žaidimų kūrėjas (Vokietija)

 

Stephan yra savamokslis dailininkas ir programuotojas. Tuzino mažų žaidimų kūrėjas, įskaitant seriją „Vienas žaidimas per savaitę“ . Post-apokaliptinio vaidmenų žaidimo „Death Trash“ kūrėjas. Piešiantis kasdien jau daugiau nei 1000 dienų. Pirmojo Vokietijos indie žaidimų kolektyvo Saftladen Berlin narys.

Dizaino, vystymo ir rinkodaros tarpusavio ryšys kuriant indie žaidimus

Balandžio 13 d. 17:00

Ole Tillmann

Slow Bros meno direktorius, iliustratorius (Vokietija)

 


Ole Tillman yra iliustratorius ir animatorius, dirbantis tarptautiniu mastu iš Vokietijos. Ole studijavo iliustravimą Rod Ailand dizaino mokykloje JAV ir tapo bendraįkūrėju žaidimų studijos SLOW BROS. Ole dirbo su plačiu klientų asortimentu, įskaitant Disney, Vice Media, Time inc. ir Vokietijos televiziją. Pastaruoju metu Ole Tillmann dirba meno direktoriumi žaidimo „Harold Halibut – A Handmade Adventure Game“.

Harold Halibut meninis stilius

Balandžio 14 d. 16:00

Kūrėjai

Carol Freeman

Carol Freeman „Paper Panther Productions“ (Airija) viena iš įkūrėjų ir režisierių

 

Carol 2009 m. baigė Airijos nacionalinę kino mokyklą, kurioje studijuodama ji daugiausia dėmesio skyrė eksperimentinei animacijai. Nuo tada ji yra dirbusi prie įvairių filmų, reklamų, iliustracijų paveikslėlių knygoms bei vedusi kūrybines dirbtuves tiek visoje Airijoje, tiek ir užsienyje. 2014 m. ji tapo viena iš „Paper Panther Productions“ steigėjų ir siekia kurti naujus bei naujoviškus sustabdyto kadro technikos animacijos bei iliustracijos darbus.

 

„Paukštis ir banginis“ (rež. Carol Freeman, prod. Jonathan Clarke – 6 min)

Moterų animacijoje programa:
Balandžio 12 d. 17:00
Balandžio 15 d. 16:30

Pádraig Noel Fagan

„Paper Panther Productions“ (Airija) vienas iš įkūrėjų ir režisierių

 

Pádraig Fagan yra pripažinimą pelnęs animatorius ir režisierius. Jis yra režisavęs trumpus filmus, reklamas ir muzikinius vaizdo klipus, įskaitant ir „Annie“ apdovanojimams (JAV) nominuotą trumpąjį filmą „Gaidys, krokodilas ir naktinis dangus“. 2014 m., kartu su kolegomis Eimhin McNamara ir Carol Freeman, jis įkūrė „Paper Panther Productions“ – ši studiją specializuojasi sustabdyto kadro technikos animacijoje bei organizuoja edukacines animacijos kūrybines dirbtuves. Pádraig pastaruosius šešis metus moko animacijos įvairaus amžiaus mokinius. Nemažai šiose kūrybinėse dirbtuvėse sukurtų filmų yra pelnę apdovanojimus kino festivaliuose visame pasaulyje.

 

Kviečiame vaikus nuo 8 metų amžiaus į „Paper Panther Productions“ kūrybines dirbtuves apie sustabdyto kadro bei ranka pieštą animaciją.
Balandžio 12–15 d., 11:00–16:00 (būtina išankstinė registracija program@blon.lt)

Rasa Miškinytė

ERA FILM direktorė ir prodiuserė (Lietuva)

 

Rasa Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje įgijo audiovizualinių menų magistrės diplomą ir baigė Europos filmų koledžą (Danija). Ji yra dirbusi Lietuvos nacionaliniame radijuje ir televizijoje, prodiusavusi keletą apdovanojimus pelniusių dokumentinių filmų. 2010–2012 m. Rasa buvo Nepriklausomų prodiuserių asociacijos pirmininkė. Nuo 2013 m. ji yra Nepriklausomų prodiuserių asociacijos bei Lietuvos kino akademijos tarybos narė. ERA FILM neseniai įžengė į naują etapą ir skiria ypatingą dėmesį animacijai, pilnametražiams filmams ir tarpdisciplininiams projektams. ERA FILM siekia kurti kūrybiškas, stiprias, aukščiausiu lygiu įgyvendintas istorijas.

 

„Mėlynbarzdis“ (rež. Giedrė Narušytė Boots, prod. Rasa Miškinytė – 5 min)
Lietuviškos animacijos programa:
Balandžio 12 d. 19:00
Balandžio 15 d. 15:00

Giedrė Narušytė Boots

Scenografė, animatorė ir režisierė, kurianti spektaklius bei audiovizualinį meną (Lietuva / Belgija)

1995 m. ji baigė scenografijos studijas Vilniaus dailės akademijoje Lietuvoje ir išvyko į Belgiją, kur tęsė mokslus Karališkojoje dailės akademijoje (KASK) Gento mieste. Per paskutinius du dešimtmečius ji dalyvavo įvairiuose tarpdisciplininiuose meno projektuose bei eksponavo savo meno kūrinius, instaliacijas įvairiose parodose.
Tolimesniais metais Giedrė visą dėmesį skyrė vaikiškiems spektakliams. Kartu su menininku Bob Van de Putte kūrė improvizacijas su aktoriais, lėlėmis, šešėlių teatru ir gyva muzika. Jie eksperimentavo su pačiais įvairiausiais pasakojimo būdais, vengdami naudoti kalbą kaip pagrindinę bendravimo priemonę.
2013 m. Giedrė pradėjo studijuoti animaciją Aukštojoje menų mokykloje Gente (KASK Ghent). Animacija yra jai rimtas iššūkis savo patirtį vizualiniuose ir tarpdisciplininiuose menuose konvertuoti į kino kalbą.

„Mėlynbarzdis“ (rež. Giedrė Narušytė Boots, prod. Rasa Miškinytė – 5 min)
Lietuviškos animacijos programa:
Balandžio 12 d. 19:00
Balandžio 15 d. 15:00

Mihkel Reha

Animatorius ir vaizdo komponuotojas (Latvija)

Po animacijos režisūros magistro studijų Estijos dailės akademijoje, Mikhel pradėjo dirbti prie filmų ir komercinių projektų „Atom Art“ ir „Tritone“ animacijos studijose Rygoje. Tarp jo sukurtų darbų – „Stebuklingos naktys“, „Pusryčiai ant žolės“ bei „DEsign“.

„Pusryčiai ant žolės“ (rež. Erik Alunurm, Mihkel Reha, Marl-Liis Rebane, Mari Pakkas, prod. Ülo Pikkov – 4:30 min)
Komedijų programa:
Balandžio 14 d. 15:30
Balandžio 15 d. 18:00

Birutė Sodeikaitė

Lėlių animacijos režisierė, lėlių bei scenografijos dailininkė, animatorė (Lietuva)

Mokslus baigė Bournemouth’o universitete, Didžiojoje Britanijoje. Darbo patirties įgavo didžiosiose animacijos studijose Europoje: „Aardman“ (Didžioji Britanija), „Nukufilm“ (Estija), „Se-ma-for“ (Lenkija). „Paskutinė stotelė – Mėnulis” yra debiutinis režisierės filmas. Šiuo metu ji kuria naują lėlinės animacijos filmą „Elena”.

„Paskutinė Stotelė – Mėnulis“ (rež. Birutė Sodeikaitė, prod. Agnė Adomėnė – 9 min)
Lietuviškos animacijos programa:
Balandžio 12 d. 19:00
Balandžio 15 d. 15:00

Meinardas Valkevičius

„MeinArt“ įkūrėjas ir animacijos režisierius (Lietuva)

Meinardas nuo vaikystės domisi animacija. 2010 metais jis baigė Vilniaus dailės akademiją, animacijos kursą. Studijų metu jis sukūrė ne vieną animacinį filmą, o bakalaurinis darbas „Netikras mėnulis“ apkeliavo daugelį pasaulio animacinių filmų festivalių. Nuo 2012 metų jis vadovauja savo įsteigtai animacijos studijai „MeinArt“. Per penkis veiklos metus joje sukurti keli animaciniai filmai, tarp kurių ir „Medžioklė“ – apkeliavęs ne vieną animacijos festivalį bei internete peržiūrėtas daugiau nei 2 milijonus kartų. „MeinArt“ ir režisieriaus tikslas – dalį pelno investuoti į animacinių filmų, kurie būtų ne tik įsimintini, bet ir keistų žiūrovų mąstyseną, kūrimą.

„OO.“ (rež. Meinardas Valkevičius, prod. Akvilė Bliujūtė ir Meinardas Valkevičius – 4 min)
Lietuviškos animacijos programa:
Balandžio 12 d. 19:00
Balandžio 15 d. 15:00

Virginijus Malčius

Videomenininkas, animatorius, režisierius, knygų vaikams autorius ir iliustratorius (Lietuva)

Virginijus yra įgijęs audiovizualinio meno specialybės bakalauro laipsnį Šiaulių universiteto Menų fakultete bei baigęs fotografijos ir medijos meno magistro studijas Vilniaus dailės akademijoje. Jis kuria videomeną, muzikinius vaizdo klipus, animaciją, piešinius, grafiką, iliustruoja ir rašo knygas vaikams. Kurį laiką Virginijus dėstė kompiuterinę animaciją Šiaulių universiteto Menų fakultete bei kuravo „Enter10,14,15“ medijų meno festivalio filmų programas. Jis yra surengęs animacijos ir piešinių parodas Vilniuje, Šiauliuose ir kituose miestuose. Virginijus nuolat išbando naujas sritis ir sroves, įvairias technikas, aktyviai kuria.

„Čia“ (rež. ir prod. Virginijus Malčius – 4 min)
Lietuviškos animacijos programa:
Balandžio 12 d. 19:00
Balandžio 15 d. 15:00

Gvidas Kovėra

Operatorius ir fotografas (Lietuva)

Operatorius, dirbantis įvairiose Lietuvos televizijose. Gvidas taip pat fotografuoja laikraščiams ir žurnalams bei rengia fotografijos parodas, groja tradicinę lietuvių liaudies bei improvizacinę muziką, organizuoja muzikinių kompaktinių plokštelių leidybą.

„Žmogus, kuris mokėjo 75 kalbas“ (rež. Anne Mangussen ir Pawel Debski, prod. Trude Refsahl, Anne Magnussen, Mateusz Michalak ir Živilė Gallego – 65 min)
Balandžio 13 d. 14:00
Balandžio 14 d. 11:30

Agnė Berlinskaitė

Iliustratorė, neformalaus ugdymo mokytoja (Lietuva)

Rankomis ir širdimi kurianti asmenybė, mokytoja, kuri nuolat ieško stebuklingų kūrybiškumo mokymosi receptų, o laisvalaikiu besiblaškanti miškuose.
Agnė yra baigusi grafinio dizaino studijas Vilniaus dailės akademijos Kauno fakultete. Dirba su iliustracija ir jos perteikimu animacijoje UAB „Indeform“ kompanijoje. Domisi lietuviška mitologija bei simboliais, žmogaus psichologija, reguliariai eina į pėsčiųjų žygius ir aktyviai būna gamtoje.

Kviečiame ikimokyklinio amžiaus vaikus į „Animotuko“ kūrybines dirbtuves
Balandžio 12–13 d., 10:50–11:00 (būtina išankstinė registracija labas@blon.lt)

Eglė Uleckienė

Iliustratorė, kūrybinių renginių organizatorė (Lietuva)

Gyvenimo variklis Eglei yra kūryba ir žmonių šypsenos. Per kūrybą ji ieško žmonėse prigimtinio gerumo. Taip pat ji mėgsta važinėti riedlente ir būti gamtoje. 2011–2015 m. įgijo grafinio dizaino specialybę Vilniaus dailės akademijos Kauno fakultete. Kelis metus dirbo iliustruojančia grafikos dizainere „Indeform“ animacijos įmonėje, kurioje susipažino su animacijos „virtuve“ ir atrado www.animotukas.lt. Šiuo metu dirba bibliotekoje, veda kūrybines dirbtuves vaikams ir suaugusiems, toliau iliustruoja animaciją vaikams portalui www.animotukas.lt. Laisvalaikiu skaito, bėgioja, piešia ir galvoja, ką dar įdomaus sukurti.

Kviečiame ikimokyklinio amžiaus vaikus į „Animotuko“ kūrybines dirbtuves
Balandžio 12–13 d., 10:50–11:00 (būtina išankstinė registracija labas@blon.lt)

Žaidimų atstovai

Gediminas Tarasevičius

Žaidimų dizaineris; vienas iš Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos steigėjų ir jos dabartinis vykdantysis direktorius (Lietuva)
Baltijos jūros ir Šiaurės šalių animacijos ir žaidimų industrijos tinklo narys

 

Po 10 metų trukusios karjeros interaktyvios reklamos industrijoje, Gediminas dirbo su nepriklausomais žaidimų kūrėjais Lietuvoje bei žaidimų industrijos startuoliais užsienyje – teikė jiems produkto dizaino paslaugas. 2013-aisiais jis buvo vienas iš Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos steigėjų ir šiuo metu yra vykdantysis asociacijos direktorius. Nuo 2017-ųjų Gediminas taip pat dirba žaidimų dizaineriu didžiausioje Lietuvoje žaidimų kūrimo kompanijoje „Nordcurrent“.

Žilvinas Ledas

„Tag of Joy“ bendrasteigėjas ir techninis vadovas (Lietuva)

 

Žilvinas Ledas yra informatikos mokslų daktaras ir jau daugiau kaip 7 metus kuria žaidimus, o šiuo metu yra ir vienas iš žaidimų kūrimo studijos „Tag of Joy“ steigėjų bei jos techninis vadovas. „Tag of Joy“ – tai nepriklausoma, novatoriškus kompiuterinius žaidimus kurianti kompanija. Jos produktai yra laimėję apdovanojimų daugelyje tarptautinių konkursų.
Taip pat Žilvinas veda kompiuterinių žaidimų kūrimo paskaitas Vilniaus universitete bei aktyviai dalyvauja Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenėje.

Monika Poškutė

Eksporto ir verslo renginių koordinatorė Lietuvos informacinių ir ryšių technologijų (IRT) asociacijoje INFOBALT (Lietuva)

 

Monika yra eksporto ir verslo renginių koordinatorė Lietuvos informacinių ir ryšių technologijų (IRT) asociacijoje INFOBALT, esančioje Vilniuje. Iki darbo asociacijoje Monikai teko kaupti patirtį užsienio investicijų pritraukimo agentūroje “Investuok Lietuvoje” ir kūrybinėje skaitmeninės reklamos agentūroje “Ad Fingers”. Būtent čia ji suprato, kokia svarbi Lietuvos išorinė komunikacija mūsų eksporto rodikliams, pardavimams bendrąja prasme ir, žinoma, mūsų šalies įvaizdžiui. IRT sektorius kasdien auga ir verslo kontekste kartais nebetelpa į Lietuvos rėmus. Šiandien Monikos darbas yra sukurti Lietuvos IT įmonėms galimybes atrasti naujus verslo partnerius, klientus užsienio rinkose eksporto misijų metu, viešinti jų kuriamus produktus ir paslaugas bei dalintis sukauptomis žiniomis bei praktika (know-how) verslo renginių metu.

Bartoš Polonski

Menininkas, programuotojas, “Gluk Media” bendrasteigėjas (Lietuva)

 

Bartoš Polonski gimė 1981, Vilniuje, kur šiuo metu gyvena ir dirba. Vilniaus dailės akademijoje įgijo medijos meno magistro laipsnį. Dirbdamas “Ars Electronica Futurelab” Lince ir “Urbonas Studio MIT (Masačusetso technologijų institutas)” Kembridže jis sukūrė naujus vartotojų sąsajos potyrius. Pastarąjį dešimtetį kūrėjas skyrė interaktyvių sprendimų viešose erdvėse, interjere ir architektūroje relizavime pasauliniu mastu. Barto projektuose yra naudojamos biometrikos, judesių atpažinimo, vaizdų apdorojimo ir kitos HCI (Žmogaus – kompiuterio interakcijos) technologijos.

Šiuo metu, kartu su savo komanda, jis kuria 3D architektūrines ir mokomąsias vizualizacijas virtualios realybės kontekste.

Kaip išgyventi VR žaidimo pinklėse.
Balandžio 13 d. 16:00

Nikolay Komarov

Prodiuseris, vadovaujantis partneris Gamefjord (Ukraina)

 

Nikolay Komarov patyręs kompiuterinių žaidimų kūrėjas, su aštuonerių metu kompiuterinių žaidimų kūrimo patirtimi asmeniniams kompiuteriams, MAC ir mobiliesiems įrenginiams. Prieš įkuriant Gamefjord, kur jis dirba su kitais patyrusiais žaidimų kūrėjais, vystydamas naujus projektus, jis buvo ERS Game Studions, įsikūrusios Kijeve, vyriausias inžinierius.

Stephan Hövelbrinks

Indie žaidimų kūrėjas (Vokietija)

 

Stephan yra savamokslis dailininkas ir programuotojas. Tuzino mažų žaidimų kūrėjas, įskaitant seriją „Vienas žaidimas per savaitę“. Post-apokaliptinio vaidmenų žaidimo „Death Trash“ kūrėjas. Kuriantis kasdien jau daugiau nei 1000 dienų. Pirmojo Vokietijos indie žaidimų kolektyvo Saftladen Berlin narys.

Alanay Çekiç

Bendraįkūrėjas, vizualinis dailininkas, atstovas viešiesiems ryšiams Turtleneck Studios (Vokietija)

 

Alanay Cekic yra Turtleneck studijos bendrasteigėjas ir kūrybinis vadovas, šiuo metu užsiimantis komandinio nuotykių žaidimo “RITE of ILK” kūrimu. Kurį laiką dirbus vizualizacijos dailininku “Killzone: Shadow Fall and Horizon: Zero Dawn” jo svajonė dirbti su įspūdingo masto projektais tik dar labiau augo. Norėdamas kuo didesnės kūrybinės laisvės bei galimybės kurti savarankiškus projektus Alanay subūrė savo draugus ir gyvenimo kelyjė sutiktus bendraminčius naujos kelionės pradžiai. Naujasis jo nuotykis susideda iš vėžlių kiautų, svajonių ir troškimo sutelkti nepriekaištingą kokybę kartu su unikalia ‘indie” žaidimų patirtimi.

Goran Saric

Okomotive bendraįkūrėjas (Šveicarija)

 

Goran Saric šiuo metu dirba Okomitive debiutinio žaidimo „FAR: Lone Sails“ techniniu vadovu, kuris bus išleistas Steam platformoje šių metų gegužę. Tai 3D nuotykių žaidimas, kuriame matomas iš šono slenkantis vaizdas. Žaidime maža mergaitė turi prižiūrėti didžiulį laivą, bei viena pati keliauti juo per išdžiūvusį jūros dugną. FAR: Lone Sails jau laimėjo keletą apdovanojimų ir buvo nominuotas Geriausio studentų žaidimo apdovanojimui IGF 2017 metais. Nuo šių metų vasario Goranas taip pat dirbo žaidimų dizaino mokytojo padėjėju Ciuricho Menų Universitete.

Ole Tillmann

Slow Bros meno direktorius, iliustratorius (Vokietija)

 

Ole Tillman yra iliustratorius ir animatorius, dirbantis tarptautiniu mastu iš Vokietijos. Ole studijavo iliustravimą Rod Ailand dizaino mokykloje JAV ir tapo žaidimų studijos SLOW BROS įkūrėju. Ole dirbo su plačiu klientų profiliu, įskaitant Disney, Vice Media, Time inc. ir Vokietijos televiziją. Pastaruoju metu Ole Tillmann dirba žaidimo „Harold Halibut – A Handmade Adventure Game“ meno direktoriumi .

Elviss Strazdiņš

Latvijos žaidimų kūrėjų asociacijos pirmininkas (Latvija)

 

Nepriklausomų žaidimų kūrėjas visam gyvenimui, nuo 2002 metų kuria kompiuterinius žaidimus ir su jais susijusius dalykus. Pagrindinis atvirojo kodo žaidimų varikliuko Ouzel kūrėjas. Bool games įkūrėjas ir savininkas,programavęs abu šios kompanijos išleistus žaidimus – Runion ir Bearslaver. Latvijos kompiuterių žaidimų kūrėjų asociacijos įkūrėjas ir pirmininkas.

Ričardas Jaščemskas

Komunikacijos vadovas žaidimų studijoje Nordcurrent (Lietuva)

 

Ričardas yra Nordcurrent komunikacijos vadovas žaidimų studijoje Nordcurrent, atsakingas už socialinius tinklus, ryšius su žiniasklaida, renginius, vidinę komunikaciją ir visa kita kas susiję su informacija apie Nordcurrent pasauliui. Anksčiau Ričardas dirbo žaidimų žiniasklaidoje, redagavo keletą žaidimų žurnalų, tarp jų ir PC Gamer lietuvišką versiją.

Šarūnas Ledas

Bendraįkūrėjas ir generalinis direktorius studijos Tag of Joy (Lietuva)

 

Šarūnas kuria žaidimus jau daugiau nei 10 metų, o šiuo metu yra nepriklausomos žaidimų kūrimo studijos Tag of Joy bendraįkūrėjas ir vadovas. Kompanija nuolat ieško naujų būdų inovuoti žaidimų patirtis ir savo darbais jau yra pelniusi įvairiausių apdovanojimų. Šarūnas taip pat yra aktyvus narys Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijoje, su kuria siekia, kad bendraminčiai nuolat bendrautų, padėtų vieni kitiems ir judėtų sėkmės link.

Janis Eidins

Studijos FunGenerationLab dizaineris (Latvija)

 

Karjerą pradėjo dirbdamas grafikos dizaineriu mažoje socialinių žaidimų kūrimo studijoje, šiuo metu apsistojo ties mobilių žaidimų kūrimu; turi daugiau nei 5 metų patirtį su Unity žaidimų kūrimo varikliu. Per savo karjerą Janis ištobulino 2D ir 3D animacijos įgūdžius, tačiau labiausiai koncentravosi ties 3D modeliavimu, pradėjo nuo 3Ds Max, baigė būdamas Blender ekspertu. Janis yra dizaineris, turintis labiau techninį ir proaktyvų požiūrį į gyvenimą ir meną.

Vladimirs Slavs

ColdWild games studijos vadovas ir įkūrėjas, Latvijos žaidimų asociacijos tarybos narys (Latvija)

 

Prieš tapdamas “indie” kūrėju, Vladimirs dirbo programuotoju. Prieš du metus įkūrė žaidimų studiją Coldwild Games ir jai vadovauja. Geriausiai įvertinti šios studijos darbai yra žaidimai Lazy Galaxy ir Frequent Flyer on Steam.

Elēna Nazarenko

Žaidimų dailininkė studijoje ColdWild Games (Latvija)

 

Helen yra žaidimų dailininkė. Pastaruosius du metus ji kūrė dizainą ir animaciją žaidimams Frequent Flyer and Lazy Galaxy studijoje ColdWild Games. Laisvalaikiu ji piešia pikselinį meną ir dalinasi juo socialiniame tinkle Twitter @ElenaNazaire.

Ivars Bergs

SIA Fufla (Latvija) žaidimų kūrėjas (Latvija)

 

Ivars Bergs – SIA Fufla žaidimų kūrėjas, programuojantis mobilius ir naršyklinius žaidimus. Pastaruoju metu užsiėmęs sėkmingu mobiliuoju žaidimu – „Bacterial Takeover”, kuris 2017 metais laimėjo Latvijos metų žaidimo apdovanojimą kaip geriausias žaidimas mobiliesiems telefonams. Ivars savo karjerą pradėjo prieš 7 metus, studijuodamas informatiką Rygos Techniniame Universitete. Būtent ten Ivars ir ėmėsi kurti žaidimus. Jo naujausias hobis – žaidimų rinkos tyrimai ir jis tvirtai įsitikinęs, jog duomenys – jėga.

Liudas Ubarevičius

Studijos SneakyBox įkūrėjas ir vadovas (Lietuva)

 

Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos valdybos narys, studijos SneakyBox, įsikūrusios Kaune, vadovas yra žaidimų kultūros mylėtojas ir laimingas, būdamas vienu iš šios srities pionierių Lietuvoje.

BALTIC SEA-NORDIC ANIMATION & GAMES INDUSTRY NETWORK

Johan Edström

Apparat vadovas, Goodbye Kansas Group prodiuseris (Stokholmas, Švedija)
Baltijos jūros ir Šiaurės šalių animacijos ir žaidimų industrijos tinklo narys

 

Platų pripažinimą pelnęs prodiuseris ir režisierius specializuojasi animacijos ir vaizdo efektų kūrime ir bendradarbiauja su kino, dokumentikos, muzikinių klipų, reklamų, TV ir teatro pastatymų kūrėjais. Karjerą Johanas pradėjo 1977 m., kai dar nebuvo kompiuterių. Jam yra tekę dirbti daugelyje Europos šalių, Japonijoje, JAV ir Kanadoje. Jo klientų sąraše rasime Švedijos televiziją, Kraft, Nestlé, Heineken, Carlsberg, Nissan, Chevrolet, Kia. Už animacinį TV serialą Doug (Nickelodeon) Johanas du sykius pelnė Emmy apdovanojimą už režisūrą. Jis dažnai skaito paskaitas Stokholmo menų universitete, Stokholmo animacijos akademijoje ir kitose mokymo įstaigose.

 

Kaip kurti įvairioms platformoms.
Balandžio 13 d. 15:00

Māris Bunkovskis

Latvijos žaidimų kūrėjų asociacijos atstovas, iliustratorius, „Poopala Games“ įkūrėjas (Latvija)
Baltijos jūros ir Šiaurės šalių animacijos ir žaidimų industrijos tinklo narys.

 

Māris yra žaidimų dailininkas ir animatorius, turintis daug patirties žaidimų internetui ir mobiliesiems įrenginiams kūrime. Jis yra vienas iš HTML5 žaidimų ir technologijų kompanijos „MightyFingers“ steigėjų ir Latvijos žaidimų kūrėjų asociacijos narys.

Liisa Vähäkylä

„Finnanimation“ vykdomoji direktorė
Baltijos jūros ir Šiaurės šalių animacijos ir žaidimų industrijos tinklo narė

 

Liisa turi daugiametės nuodugnios patirties skandinavų koprodukcijoje su Kinija, Honkongu, Pietų Korėja ir Japonija. Nuo 2009 metų rugsėjo ji yra suomių animacijos prodiuserių tinklo „Finnanimation“ vykdomoji direktorė. Siekdami sukurti funkcionuojantį tarptautinį tinklą bei vystyti Suomijos animacijos industriją, „Finnanimation“ vykdo įvairias viešinimo ir kultūros eksporto veiklas užsienyje, organizuoja mokymus, kaip užsiimti koprodukcija ir pristatyti projektus. Dirbdama „Finnanimation“, Liisa išplėtojo Suomijos–Azijos santykius ir pasiūlė daug edukacinių iniciatyvų. Anksčiau ji užsiėmė žurnalistika ir rinkodaros komunikacija.

Robert Jaszczurowski

Animacijos studijos „Grupa Smacznego“ prodiuseris ir vienas iš savininkų (Lenkija)
Baltijos jūros ir Šiaurės šalių animacijos ir žaidimų industrijos tinklo narys

 

Startavęs su projektais „Haris ir Toto“ bei „Argonautas“, Robert įgijo patirties režisuojant animaciją, kuriant schemas, fonus ir veikėjų dizainą. Nuo 2009 metų jis dirba kūrybos prodiuseriu ir jo svarbiausias projektas yra TV serialas „Mami Fatale“. Jo trumpametražis „Prarasti pojūčiai“ pelnė daugybę apdovanojimų, įskaitant SIGGRAPH 2013 žiuri prizą. Robertas yra aktyvus Lenkų filmų kūrėjų asociacijos ir Lenkų animacijos prodiuserių asociacijos narys, visų svarbiausių Europos koprodukcijos mugių, festivalių ir kitų su animacija susijusių renginių („Cartoon Forum“, „Cartoon Movie“, „MiPJunior“, „Cinekid“, „Annecy“) dalyvis. Jo naujausi projektai: TV serialai „Bašia“ ir „Grand Banda“, pilno metražo filmas „Pelių streikas“ ir internetinis serialas „Anės ir Beno nuotykiai“ („YouTube” kanalu priešmokyklinukams „HooplaKidz“).

Brice Vandemoortele

„Klang Games GmbH“ techninis dailininkas
Baltijos jūros ir Šiaurės šalių animacijos ir žaidimų industrijos tinklo narys

 

Brice yra pats naujausias „Klang“ žaidimų vystymo studijos meninės komandos narys. Jis yra dvyliką metų dirbęs kaip laisvai samdomas techninis dailininkas įvairioms studijoms visame pasaulyje ir turi talentą įvaldyti įvairius stilius. Jo įspūdingame darbų rinkinyje ir tokie žaidimai kaip „Cechų karai“ (angl. „Guild Wars“), „Legendos 2“ (angl. „Fable II“) ir „EVE Online“.

Gediminas Tarasevičius

Žaidimų dizaineris; vienas iš Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos steigėjų ir jos dabartinis vykdantysis direktorius (Lietuva)
Baltijos jūros ir Šiaurės šalių animacijos ir žaidimų industrijos tinklo narys

 

Po 10 metų trukusios karjeros interaktyvios reklamos industrijoje, Gediminas dirbo su nepriklausomais žaidimų kūrėjais Lietuvoje bei žaidimų industrijos startuoliais užsienyje – teikė jiems produkto dizaino paslaugas. 2013-aisiais jis buvo vienas iš Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos steigėjų ir šiuo metu yra vykdantysis asociacijos direktorius. Nuo 2017-ųjų Gediminas taip pat dirba žaidimų dizaineriu didžiausioje Lietuvoje žaidimų kūrimo kompanijoje „Nordcurrent“.

Agnė Adomėnė

„Art Shot“ įkūrėja ir prodiuserė; Lietuvos animacijos asociacijos bendrasteigėja
Baltijos jūros ir Šiaurės šalių animacijos ir žaidimų industrijos tinklo narė

 

Agnė yra baigusi VDA UNESCO kultūros vadybos ir kultūros politikos magistrantūrą ir nuo 2009 m. dirba filmų platinimo ir rodymo versle („Kino pasaka“). Taip pat ji dirba Europos kino festivalio „Scanorama“ koordinatore (nuo 2014 m.) ir yra viena iš Lietuvos animacijos asociacijos įkūrėjų ir valdybos narių (2015 m.). Jos prodiusuotas bendras lietuvių ir danų trumpametražis „Nuopuolis“ (dan. „Ragnarok“, rež. Urte Oettinger, Johan Oettinger) buvo apdovanotas Lietuvos kino akademijos kaip 2015-ųjų geriausias lietuviškas animacinis filmas.

Anne Winberg

Tarptautinio Animacijos Festivalio VOID steigėja ir direktorė (Danija)

 

Šiuo metu Anne dirba produkcijos kompanijoje Cipenhagen Bombay pardavimų ir skirstymo srityje ir gamybos, bei produkcijos vadove Animationscirklen prodiuserių asocijacijoje Prieš įkurdama VOID Anne dirbo Nacionalinėje filmų mokykloje animuotų baigiamųjų filmų prodiusere ir produkcijos vadove. 2015 metais ji įkūrė VOID – pirmajį festivalįį Danijoje kuris sutelkė dėmesį į animaciją suagusiems, dabar festivalis skaičiuoja trečius gyvavimo metus. Būdama produkcijos vadove Dainijos pradiuserių asocijacijai Animationscirklen, Anne sieka skatinti geresnes filmų produkcijos sąlygas Danijoje.

Jakob Keudel

(Vokietija)

 

SAE Berkyne Jakob studijuoja žaidimo meną ir 3D animaciją. Pagrindinis jo dėmesys yra sutelkiamas į 3D modeliavimą, PBR tekstūrizaciją, momentinį pritaikymą, vizualinio stiliaus išlaikymą bei kinematografinę isotriją. Šiuo metu jis taipogi dirba pripažntiems programų kūrėjams “Quixel”

Chris Ostrowski

PolyAmorous studijos koncepcijos dailininkas (Lenkija)

 

Didelis papūgų mylėtojas ir koncepcijos kūrėjas gyvenantis Varšuvoje. Baigęs architektūros studijas, Chris nusprendė sekti savo aistrą pradėjęs kurti meninius apipavidalinimus kortų ir vaidmėnų žaidimams, įskaitant“Žvaigždžių karai – sukilimo amžius: (Star Wars Age of Rebellion)” “Penkių žiedų legenda” (Legend of the 5 Rings LCG) ir “Sostų karai” (Game of Thrones LCG). Šiuo metu jis dirba koncepcijos kūrėju Blur Studio, bei Plymorous Games jų debiutiniam žaidimui “Prarastasis rojus”(Paradise Lost)