Šiame Rytų Azijos animacinių darbų rinkinyje vaizduojami žmonės, gyvūnai ir dvasios, išgyvenantys virsmą, esantys tarpinėse būsenose. Nuo senųjų liaudies pasakų iki technofuturistinių sapnų peizažų šios programos filmai kvestionuoja tapatybės, lyties, kitoniškumo ir tautybės sąvokas, įsivaizduodami pasaulius, kuriuose viskas kinta, kuriuose egzistencijos sferos nuolat maišosi ir liejasi tarpusavyje. Rinkinį „Neramios būsenos“ pristato Jungtinės Karalystės festivalis „Queer East“, kuriame rodomas Rytų ir Pietryčių Azijos bei jos diasporos bendruomenių „queer“ kinas.

2023 m. / Pietų Korėja / 25 min.
Technofuturistiniame Seule personažas Ernst Mo dirba kurjerių tarnyboje „Pristatymo šokėja“. Kiekvieną dieną ji veža nesibaigiančių siuntinių srautą, laikydamasi algoritmo sugeneruotų maršrutų. Tačiau susidūrus su alternatyvia savo pačios versija, jos realybė pamažu ima skilinėti.
Režisierius: Ayoung Kim

2022 m. / Pietų Korėja / 8 min.
Keliaudamas per požeminį pasaulį, ką tik gimęs kūdikis-dievas nusprendžia išvengti likimo ir pradeda pavojingą kelionę.
Režisierius: Jin Woo

2023 m. / Pietų Korėja, Danija / 8 min.
Režisierė bando feministiškai perteikti korėjietišką gimimo sapną, tačiau korėjiečių menininko Lee Jung-seob kūriniuose neranda moters apraiškų, todėl sukuria įsivaizduojamą pasaką apie moteris, gimstančias pusiau arklio ar pusiau tigro kūnu.
Režisierius: Chaerin Im

2019 m. / Didžioji Britanija / 4 min.
„Kaleidoskopas“ tyrinėja ateities pasaulį, kuriame genų redagavimo ir organų transplantacijos pasiekimai iš naujo apibrėžia žmogaus evoliuciją, todėl kitaip įsivaizduojamas hibridiškumas, kitoniškumas ir technologijų senėjimas.
Režisierius: Wei Zhang

2017 m. / JAV, Kinija / 6 min.
Filmas „Lotoso žibintas“ tyrinėja šio filmo kūrėjo „queer“ tapatybės ryšį su kinišku paveldu, taip pat yra duoklė garsiai Kinijos dainininkei ir aktorei Džou Siuan.
Režisierius: Calvin Xingpei Shen

2022 m. / Taivanas / 17 min.
Filme pagal malajų liaudies pasaką „Elniukas kerta upę“ pasitelkiama mozaikinė musės akių perspektyva ir žiūrovai lydimi į kelionę, kurioje susipina skirtingų kultūrų pasakojimai, apmąstomas vietinės patirties ryšys su alegorijomis. Filmą įkvėpė unikalūs Taivano tradicinių laidotuvių ritualai. Stop kadro technika animuotos rankų darbo popierinės figūros.
Režisierius: Zhang Xu Zhan